Aktuální komentáře
28.04.12 18:40:24
Fune
Fune
Doom dosáhl 18 let své existence!
04.01.12 09:22:57
KIDACEK
KIDACEK
Doom dosáhl 18 let své existence!
14.10.11 16:01:34
crx
crx
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
13.10.11 19:47:42
Klofkac
Klofkac
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
08.10.11 20:42:49
sneakfast
sneakfast
Odamex Nitro #2 - Onslaught 1+2+3 Team Deathmatch
03.09.11 15:52:16
Des_Arthes
Des_Arthes
Off Topic: doomeři tipují fotbal
Důležité soubory
[ 20.11.06 ]
[ 13:24:07 ]
[ Method ]
[ Komentáře: 5 ]
Scimitar 1.0
Vypadá to, že tento měsíc se s novými wady jakoby roztrhl pytel, ale co kvalita? To se pokusím nastínit níže.
Cycloid - To jest autor wadu Scimitar. Toto je jeho první větší projekt a jak dopadl? Inu mohlo to být lepší synku. Hned jak pustíte první mapu zjistíte, že autor je ve světě editování nováčkem a na jeho mapách se to projevu. Hellcore 2.0 se sice nedá hrát, ale aspoň se to pokouší dohnat v grafice, ale Scimitar bohužel ztrácí jak v designu levelů, tak i v hratelnosti. Jednuduchý design bývá často silnou zbraní pokud tomu nechybí nápad, ale přijde mi že Cycloid prostě za každou cenu chtěl udělat megawad a vůbec mu nevadilo, že nemá nápady - Když není dostatek map, tak proč bychom jednu mapu nerozdělili do více, že? A v tomto duchu se nese všech 20 map. Jediným zpestřením jsou pak nové zbraně a monstra. Namísto pěsti a motovky máte meč do pravé ruky a meč do levé ruky. Mezi nová monstra patří například zombie s ssg, pavouček co střílí rakety, či pavouček s kulometem.
Obávám se, že už ani další verze Scimitaru nám nepřinese nic nového, proto se musíme spokojit s tím co máme - Megawad bez nápadu s lehce podprůměrnou hratelností.Stahujte zde.
Cycloid - To jest autor wadu Scimitar. Toto je jeho první větší projekt a jak dopadl? Inu mohlo to být lepší synku. Hned jak pustíte první mapu zjistíte, že autor je ve světě editování nováčkem a na jeho mapách se to projevu. Hellcore 2.0 se sice nedá hrát, ale aspoň se to pokouší dohnat v grafice, ale Scimitar bohužel ztrácí jak v designu levelů, tak i v hratelnosti. Jednuduchý design bývá často silnou zbraní pokud tomu nechybí nápad, ale přijde mi že Cycloid prostě za každou cenu chtěl udělat megawad a vůbec mu nevadilo, že nemá nápady - Když není dostatek map, tak proč bychom jednu mapu nerozdělili do více, že? A v tomto duchu se nese všech 20 map. Jediným zpestřením jsou pak nové zbraně a monstra. Namísto pěsti a motovky máte meč do pravé ruky a meč do levé ruky. Mezi nová monstra patří například zombie s ssg, pavouček co střílí rakety, či pavouček s kulometem.
Obávám se, že už ani další verze Scimitaru nám nepřinese nic nového, proto se musíme spokojit s tím co máme - Megawad bez nápadu s lehce podprůměrnou hratelností.Stahujte zde.
Zdroj: Cycloid's doom stuff
#1 20.11.06 14:22:58 Lukas111
tak tento wad si určitě nezahraju - už kvůli vašemu hodnocení a screenům...
#2 20.11.06 18:45:30 Method
Kurňa to sem nevěděl, že kazim autorovi kšefty :)
#4 21.11.06 09:59:54 Gusta
Jenom pro upřesnění, Cycloid není ve světě editování žádným nováčkem, dělá mapy už dlouho, bohužel furt stejně blbě, nápady prostě nejsou a nezachrání to ani SSG panáček. Mám pocit že jsem od něj kdysi hrál jednu docela dobrou mapu.
#5 21.11.06 11:50:37 Method
Tak já to bral podle toho, že má na stránkách jen nějaký 4 jednotlivý mapy..